شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه ما:


  1. کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه ما به دقت ملاحظه فرمایید.
  2. ورود کاربران به وب‏‌سایت ما هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه ما به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ما است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه ما از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

تعریف مشتری یا کاربر:

  1. مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه ما اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی:

  1. هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ما استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ما  ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

  1.  مشتریانی که از فروشگاه خرید می کنند لطفا اطلاعان خود مثله نام و نام خانوادگی،  تلفن،  آدرس و کد پستی خود یا محلی که قرار است جنس ارسال شود را در بخش ثبت نام وارد کنند تا این فروشگاه بتواند ارسال بسته  را  راحت  انجام دهد این فروشگاه تعهد می دهد که این اطلاعات نزد توسعه‌دهنده محفوظ بماند و به هیچ عنوان از آن‌ها سواستفاده نخواهد کرد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد داد

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

  1. - روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.فروشگاه ما به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  2. - کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه ما به وسیله ارسال کد پیگیری  از طریق پیام کوتاه و فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه ما  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی درفروشگاه ما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه ما محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
  3. - در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده به اعتبار فروشگاه حساب کاربری اضافه می شود و درصورت درخواست مشتری طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  4. -فروشگاه ما مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه ما محفوظ است.
  5. - در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ما،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه ما محفوظ است. این فروشگاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ما می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  6. - کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  7. - با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند

 

خسارت در هنگام حمل و نقل:

  1. فروشگاه  همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه ما  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  2. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی فروشگاه  اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به واحد پشتیبانی فروشگاه ارسال شود.

 

سرویس مهلت تست 7 روزه فروشگاه ما:

  1. در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه ما با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص شامل سرویس برگشت وجه بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.
  2. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  3. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه ما  کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  4. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود
  5. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه آرتک، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  6. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه ما دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  7. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه ما به اتمام برسد، و فروشگاه ما امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

سیاست قیمت گذاری:

  1. سیاست قیمت‌‏گذاری درفروشگاه ما مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه ما قیمت‏‌های عمده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
  2. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات،فروشگاه ماکالا نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه ما موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

قوه قهریه:

  1. تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه ما هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  2. فروشگاه ما خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

 

در صورت خرید محصول پیش سفارش:

بدیهی است محصولی را که خرید می کنید تولید نشده و تولید آن را شما سفارش می دهید این محصولات برای تولید و مرطب کردن  نیاز به زمان دارند برای همین بعد از سفارش باید تا رسیدن نوبت شما برای بافت صبر کنید این مدت ممکن است در ماه های از سال زیاد و یا کم باشد ولی بیشترین زمان معمولا یک ماه می باشد


ارسال سفارش:

محصولات خریداری شد معمولا با تپاکس فرستاده می شود و بعد از ارسال اس ام اس تپاکس به شماره مشتری اطلاعات ارسال از جمله کد پیگیری را ارسال می کند فروشگاه ما سعی می کند کمترین هزینه را برای ارسال به مشتری تحمیل کند  این هزینه در حال حاضر بین 35 الی 45 تومان می باشد در صورتی که مبلغ کمتر از آن باشد اضافی مبلغ در اعتبار فروشگاه قرار می گیرد در صورتی که بیشتر شود فروشگاه آن را پرداخت می کند توجه: در صورتی که محل تحویل بسته خارج از محدوده تپاکس باشد و تپاکس هزینه دوباره خواستار شود این هزینه به عهده خرید دار می باشد